3e reisdag Roxenbaden - Reisverslag uit Roxenbaden, Zweden van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu 3e reisdag Roxenbaden - Reisverslag uit Roxenbaden, Zweden van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu

3e reisdag Roxenbaden

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

15 Juli 2016 | Zweden, Roxenbaden

Hallo allemaal, eerst nog iets over gisteren... Piet en ik waren nogal onder de indruk van de eerste Zweedse dame die we zagen, douanier of misschien douaniere van een jaar of 30 die ons staande hield bij de grens. Alles was in orde zei ze met een betoverende glimlach. Toen we daarvan bekomen waren sprong Kearan, onze welshterrier bijna op m'n schoot, die had ze nog niet gezien.. pasport of the dog please.....

Enfin, vanmorgen rond 10:15 vertrokken voor een rustige niet te lange reisdag van zo'n 370 km Rond 16:00 reden we camping Sandvic op (van de handzagen en ander hobbygereedschap). Een werkelijk prachtige camping aan het Roxen meer. (Zie foto). We hadden nog een fikse regenbui op ons dag juist toen Piet probeerde het camperrijden verder onder de knie te krijgen. Was dus een goede ervaring. Op dit moment 23:10 wordt het pas donker, om 22:30 was het nog redelijk licht.. Aparte ervaring. Morgen door naar het Eiland Solerön, even onder Mora (mmmmmmm van....) Daar blijven we een paar nachten, ook voor een bezoek aan het Beren reservaat in Orsa. Km stand nu 21428, dus 1328 vanaf huis. Het mooie van vandaag: prachtige glooiende wegen door prachtige natuur

• 15 Juli 2016 - 22:21

Erwin:

Waar blijft de foto van deze lieftallige dame?