Dag 29 van Aalborg (DK) naar Sottrum (D) - Reisverslag uit Everinghausen, Duitsland van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu Dag 29 van Aalborg (DK) naar Sottrum (D) - Reisverslag uit Everinghausen, Duitsland van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu

Dag 29 van Aalborg (DK) naar Sottrum (D)

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

10 Augustus 2016 | Duitsland, Everinghausen

We werden wakker met stromende regen op de camper. Piet wist te melden dat het de hele nacht geregend had, dus soppend naar de douche, soppend Kearan uitlaten, soppend de elektriciteitskabel inrollen en splatsch splatsch splatsch de camping af om 09:00, even diesel tanken bij de Shell en om 09:30 reden we weer op de E45 richting Hamburg. Om 11:00 geheel tegen de verwachting in werd het droog en het zonnetje liet zich zowaar (heel even) zien. Ten opzichte van de voorgaande weken maakten we een ongelofelijk kilometer per uur gemiddelde op de 4 baans autosnelweg. In plaats van voor Hamburg te overnachten hebben we de planning maar naar verder vooruit bijgesteld naar voorbij Hamburg. Zijn op camping Paradies terecht gekomen en bij het inchecken gelijk een fles wijn meegenomen want we stonden al een paar weken"droog". Heerlijk in het zonnetje de fles soldaat gemaakt, knabbeltje erbij, toastje erbij en daarna naar het camping restaurant "Im Grüner Jäger" voor een onvervalste Jägerschnitzel mit Pommes Frites en voor de gelegenheid afgesloten met Coupe Danmark en Eis & Heiss mit warme Himbeeren mmmmmmmmm. Het thuisfront ook geïnformeerd over onze vorderingen op de Autobahn en ons wacht een heerlijke lunch á la Monique, morgen in Hoogeveen. Morgen Piets laatste etappe van deze reis, mijn één na laatste voor de laatste etappe (via Utrecht opa oma oppasdag) naar Veldhoven...... Wat een avontuurlijke prachtige reis...

• 10 Augustus 2016 - 22:30

Peter:

Lekkerrrrr soppen op een sopdag nou hier is het ook soms om te soppen. De zomer komt maar niet. Maar wat blijft zijn jullie zonnige verhalen van een avontuurlijke reis. Voor morgen een goede zonnige terugreis gewenst en welkom dan weer in Nederland. Bedankt nogmaals voor alle mooie verslagen. Gegroet ,slaap goed en ehhh ehhh moie beste moar weer. Peter oet Assn.

• 10 Augustus 2016 - 23:17

Monique:

Poeh...lunch á la Monique...dat klinkt nogal, moet ik nog mijn best gaan doen ook haha.
    Tot morgen.

• 11 Augustus 2016 - 14:17

Cor:

Geweldig jongens het zit er helaas bijna op voor jullie. Wat een geweldige ervaring. Some ook wel een natte ervaring. Piet en ook Peter hele goede en veilige reis naar huis. Misschien spreek ik je nog voor wij naar Berlijn gaan. Groetjes Cor en Ineke

• 11 Augustus 2016 - 15:17

Ineke En Huub:

Hallo P en P.

Wat een avontuur. Hebben het nauwgezet gevolgd. Waarschijnlijk zien we je zondag bij PSV.
    Las vandaag in de krant dat de spelers nieuwe kostuums hebben gekregen. Ze zien er dus piekfijn uit.
    Compliment en bedankt voor het mooie verslag. Groet, Ineke en Huub