9e dag rustdag in Rovaniemi - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu 9e dag rustdag in Rovaniemi - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu

9e dag rustdag in Rovaniemi

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

21 Juli 2016 | Finland, Rovaniemi

Het was lekker een dagje te blijven in Rovanieme. 's Morgens de was gedaan, prima machines beschikbaar, we moesten het wel zelf ophangen omdat we niemand hadden gevonden die het voor ons wilde doen. We staan hier op een soort centraal punt op de camping wat vandaag veel aanloop gaf. Veel mensen, Noren, Zwitsers, Finnen en 2 Nederlandse stellen met camper tegenover ons kwamen gezellig babbelen, ervaringen van de reizen uitwisselen etc. 's Middags naar het centrum gewandeld, kerkje bekeken, terrasje gepakt met een tonic en een fanta. Alcohol is schandalig duur kunnen we een week van eten zeg maar...borrel nemen we wel bij de camper, geïmporteerd uit la Pays Bas....Net meteen Fin nog ff gebuurt die ons dwz Piet wat tips het gegeven waar die goed forel kan vissen...ben benieuwd, ik leg hem wel op de BBQ als het zover is. Vandaag een fantastische 26 graden weer dus ook lekker bijgekleurd. Je raakt wel het gevoel van tijd op de dag kwijt omdat het zolang licht is. Zie net dat het hier in Finland 1 uur later dan NL al half twaalf is en nog gewoon licht. Dus toch nu maar een borrel pakken voor de nacht ... Die licht blijft. CHEERS

• 22 Juli 2016 - 09:07

Rob De Wild:

Leuk om je belevenissen tijdens de reis naar de Noordkaap dagelijks te lezen in deze verslagen. Je bent nu zeker wel blij met de ingebouwde whiskybar:-)
    Goede reis verder!

Zomergroet vanuit Renswoude