Dag 18 laatste dag Lofoten - Reisverslag uit Moskenes, Noorwegen van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu Dag 18 laatste dag Lofoten - Reisverslag uit Moskenes, Noorwegen van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu

Dag 18 laatste dag Lofoten

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

30 Juli 2016 | Noorwegen, Moskenes

We werden weer gewekt door een zonovergoten ochtend, beter dan verwacht volgens de weersvoorspellingen. Na de noodzakelijke voorbereidingen rond 11:00 vertrokken voor onze zocht met sightseeing naar het uiterste puntje van de Lofoten genaamd Å. Na het prachtige Henningsvaer gisteren, vandaag op het programma Vikten, Nutsfjord, Sund, Moskenes (boot naar Bodø) en het uiterste puntje Å. Nutsfjord en Vikten bleken achteraf wel de toppers. Vikten leek wel de Carib, en Nutsfjord was op en top Noors met de rode huizen op palen. Een absolute topper vandaag was dat juist toen we op een parkeerplaats een biertje dronken vlak voor Moskenes ineens een stel backpackers kwamen aanrennen ORCA's gesignaleerd!! Heb ze zelfs op m'n Canon met teleobjectief goed kunnen vastleggen

• 30 Juli 2016 - 23:11

Cor:

Een hele belevenis mannen, mooie ervaring

• 01 Augustus 2016 - 10:07

Gerhard-Paul Wisgerhof:

Orca's fotograferen na een biertje...als ze er maar scherp op staan dan....