Dag 30 weer thuis in Hoogeveen en Veldhoven - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu Dag 30 weer thuis in Hoogeveen en Veldhoven - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu

Dag 30 weer thuis in Hoogeveen en Veldhoven

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 Augustus 2016 | Nederland, Hoogeveen

Oei.. Wakker worden om 08:00 en je realiseren dat je nog 210 resp 410 km moet afleggen en dan ben je weer thuis van een fantastische reis naar de Nordkapp en Lofoten, de hoogtepunten van onze reis. Om even over één waren we op de Lindenlaan in Hoogeveen en verwelkomt door Anton, Monique en hun kinderen. Een warm weerzien en complimenten aan allen die met elkaar een mooie lunchtafel hadden klaargemaakt waar we al onze verhalen konden delen. Nadat we Piet z' n spulletjes hadden uitgepakt en nog een kopje koffie ben ik via Utrecht, waar Lieneke op onze kleinzoon Tom oppaste, vanavond naar Veldhoven gereden. Moet alles nog eens rustig ahv de foto's en filmpjes de revue laten passeren om weer eens te realiseren hoe geweldig deze reis is geweest

Met over de tweeduizend hits op onze blog zijn we uiteraard zeer tevreden en wil ik uiteraard mede namens Piet iedereen bedanken voor het meeleven met ons en alle reacties die we onderweg met veel plezier hebben gelezen. Zonder anderen tekort te willen doen een speciaal woord van dank aan de trol uut Assn, binnenkort het centrum van de nationale kampioenschappen IJsspeedway...

• 11 Augustus 2016 - 23:59

Fam. Pekel:

Fijn dat jullie samen deze mooie reis konden maken en beide weer gezond en veilig in de thuishaven zijn aangekomen.
    Wij hebben dankzij de reisverhalen een beetje mee kunnen reizen.

• 12 Augustus 2016 - 12:39

Peter:

Welkom in Nederland welkom thuis...en nu maar nagenieten maar eerst bijkomen van al die indrukken en kilometers. En dan zeg ik proost namens Pjotrr Trol vanuit de TT hal ijsspeedway met een vriendelijke groet. Dag neef Piet en Peter.

• 14 Augustus 2016 - 14:57

Erwin:

Waarschijnlijk is de was inmiddels weer schoon en kan het ouderwetse inplakken van de foto's beginnen. Bij zo'n prachtige reis hoort, behalve in jullie herinneringen, natuurlijk een blijvend aandenken

• 14 Augustus 2016 - 14:57

Erwin: