Dag 25 visit Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu Dag 25 visit Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu

Dag 25 visit Oslo

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 Augustus 2016 | Noorwegen, Oslo

Het dagje Oslo dreigde letterlijk in het water te vallen want vannacht en de hele ochtend kwam het water met bakken uit de lucht vallen en bleef maar donkere wolken produceren. Tegen 15:30, we hadden maar een bakkie kippensoep gemaakt, werd het droog en klaarde het een beetje op. Met de lijnbus, die voor de camping halteerd naar het centrum gegaan, ritje van kwartiertje. Lekker door het centrum gebanjerd over de Karl Johans gate, parlements gebouw, theater, Oslo Cathedraal, koninklijk paleis en natuurlijk de haven en boulevard met een bezoek vereerd....en....het is droog gebleven...... Dwz inzake regen. Piet en ik hebben namelijk een terrasje gepakt en een lekkere koude klets Ringnes genuttigd à Nok 85 p st. Daarna lekker stukje vlees gegeten bij Mona Lisa op de Huset 2 in het centrum van Oslo, waar we keurig geholpen werden door Emelie. Na weer veel foto's genomen te hebben, Piet zijn teller staat nu op 2878 in totaal, rond 21:00, net voor het donker?!?!? weer op de camping, waar Kearan blij was ons weer te zien...had vast flinke trek.. Morgen door naar Göteborg, terug naar Zweden, plm 290 km

• 06 Augustus 2016 - 22:35

Peter:

Wel wederom hebben jullie veel bekeken en foto,s gemaakt. En nu hup jullie bedjes in en heerlijk dromen over de winst van PSV ( en Emelie). Goede reis naar Gōtenborg morgen en dan op naar Zweden. Trusten. Alvast een goede reis gewenst.

• 06 Augustus 2016 - 23:22

Fam.Pekel:

Fijn dat het toch nog droog werd voor een tripje naar Oslo.
    Maar tjonge....Neef Peter gaat steeds meer op onze opa Piet lijken met het baardje. Nog even en we zien geen verschil meer.