Dag 20 Van Mosjøen naar Trondheim 381km - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu Dag 20 Van Mosjøen naar Trondheim 381km - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Peter Wisgerhof - WaarBenJij.nu

Dag 20 Van Mosjøen naar Trondheim 381km

Blijf op de hoogte en volg Peter

01 Augustus 2016 | Noorwegen, Trondheim

Nou nou dat was me een natte bedoening in Mosjøen. Het is er niet droog gewéest in de tijd dat wij er waren en gingen vanmorgen daar om 10:00 uur weg. De hele nacht geplenst en het was er vanmorgen zeiknat allemaal plassen, arme motorrijders die daar in hun puttertje moesten slapen na een dag regen op de motor....Even voor twaalven werd het droog en kwam de zon door. zo'n Noors landschap ziet er dan gelijk heel anders uit... je kan ook verder kijken......de overigens nog steeds keurig onderhouden weg slingerde door het landschap met vele wateren en de bergen werden steeds lager. Af en toe zag het er Oostenrijks uit. We zijn in 3 etappes naar onze huidige plek zo'n 20 km voor Trondheim gereisd. Camping Storsand Gård is een terrassen camping met mooi uitzicht over het Trondheimfjorden. Camping was wel erg drassig van de vele regenval, maar we staan op een verharde camperplek op de camping dus geen doorslipgevaar om weer weg te komen. Morgen ff Trondheim snuiven en door naar Trollstigveien en Geir angerfjord

• 01 Augustus 2016 - 20:59

Peter:

Nou een natte bedoeling zeg maar gerust onweer hagel en regen hier in Assen. Leuke terugkomst van twee weken zonnig Spanje. Maarv goed je beleef dan wel meer dan dat je thuis blijft. Vakantie vieren is echt genieten. En dat doen jullie ook. Veel plezier in Trondheim waar ze heerlijk appelgebak hebben. En pas op niet te dicht bij een fjord komen!!!!. Groetjes Puttertje oet Assen.

• 01 Augustus 2016 - 23:21

Monique, Anton En Kids:

Jammer van de regen, maar jullie zitten comfortabel in de camper dat scheelt.
    Veel plezier daar...bij Trondheim moet ik aan Noorse trollen denken, of heeft dat er niks mee te maken ha ha.
    Wij zijn in de vakantie maar druk met reisverslagen lezen 's avonds vanuit Scandinavië en Gambia...leuk om iedereen zo te volgen.